שיווק באמצעות אסטרטגיית תוכן

מאפייני הצרכנים השתנו מאוד בשנים האחרונות וכיום הצרכנים לא אוהבים שדוחפים להם מוצרים, אלא הם רוצים לקבל ערך מוסף. אותו ערך הוא מידע, כתוב או מצולם, אשר מסייע לצרכנים. זה לא משנה לצרכנים של היום מי כתב את המידע, העיקר שיהיה מעניין.

אתם מעוניינים להעניק ערך מוסף ללקוחות אך לא יודעים היכן להתחיל?
ישנם מס' קשיים עיקריים ביישום שיווק באמצעות תוכן:

  • התוכן שלכם כתוב בצורה מקצועית מדי והקורא הרגיל לא מבין מה כתוב?
  • אתם לא מצליחים להעלות על הכתב את כל הידע שלכם ולהפוך אותו לתוכן איכותי?
  • אין לכם זמן לכתוב? אין לכם מי שיכתוב?
  • אתם לא יודעים על מה לכתוב, אין לכם רעיונות.
  • אתם לא יודעים מה לעשות עם התוכן שכבר יש לכם? או שאתם בכלל לא מתחילים כתוב כי אתם לא יודעים מה לעשות עם התוכן כשהוא כתוב?
  • אין לכם פונקציה בחברה שיודעת להכין ולשלוח דיוור (ניוזלטר).

מזהים את עצמכם באחד מאלה?

תהליך השירות

  • הכרת החברה – תחומי הפעילות, הנכסים השיווקיים הקיימים, רשימות תפוצה (אם קיימות).
  • ניתוח המתחרים.
  • מעבר על החומרים הכתובים הקיימים (במידה ויש).
  • במידת הצורך, שכתוב תוכן שנכתב גבוה מדי והתאמתו לקהל היעד.
  • ביצוע מחקר מילים לבחירת ביטויים שכדאי לקדם אורגנית בגוגל ולפיהם לכתוב תוכן.
  • הגדרת מטרות לשיווק באמצעות תוכן.
  • בחירת פלטפורמה להפצת ניוזלטר.
  • הכנת תבנית לניוזלטר, בעזרה של גרפיקאי.

מה מקבלים?

  • תוכנית פעולה לשיווק באמצעות תוכן.
  • תבנית לניוזלטר.
  • כתיבת התכנים הרלוונטיים.
  • יצירת רשימות תפוצה כחלק מהתוכנית.
  • ניהול מנגנון לשליחת דיוורים.
  • הפצת התוכן שנכתב.
    * לא כולל עלות עבודה של גרפיקאי, במידת הצורך.

לפרטים נוספים אודות שיווק באמצעות אסטרטגיית תוכן,
מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם